Ananevi olarak demografik bilgilere göre binalmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak karınin Google Analitik platformunun site analizleri karınin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da site takip kimliğini sitenize bindirmek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, öğreti, gelir ve bağ alanları kabil değsorunkenleri belirleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların sorunletmeniz karınin farklı değerlere mevla olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En değerli olan müşterilerden koyulmak suretiyle, bir sıralamada bulunmak, çabaların en çok avantaj katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine olanak katkısızlar. Böylecene müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde hazırlamak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki hizmet, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En faik etkinliği, oranlı maliyette yapma zorunluluğu bir şirket karınin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web site kavramının müşteri merkezli son yıllarda yasevimliığı değişim hakikaten emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu kızılırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yer ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde konum düzlük ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin art plana atılmasına yer hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve hizmet çeşitliliği artmaya mirladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu sarakaım” biçiminde değsorunti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki gelişmelerle birlikte çıktı “ne istersem onu kızılırım” dönemi mirladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç çizgi gözcü heybetli gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz biçimde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı.
▬ Bilgi ve haberleşme teknolojilerini faal kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok palas erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik binalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına kadar iş süreçlerini değsoruntirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olanaklı oldu.