Bunun bir kısmı, sunduğunuz ürün veya hizmetlerin örneklerini içermelidir. Bu örnekleri sergilemenin çeşitli yolları vardır. Örneğin, Bop Design, B2B web tasarım çalışmalarımızın bir portföyüne sahiptir . Bir portföye borç vermeyen bir hizmet teklifiniz varsa, faaliyet halindeki hizmetiniz ve bu hizmetin sonuçları hakkında vaka çalışmaları oluşturun. Ürün satan firmalar, kullanımda olan ürünün resimlerini paylaşabilir ve hatta ürünün nasıl kullanılacağına dair videolar gösterebilir. Günümüzde tüketiciler, bir satış görevlisiyle konuşmadan önce bir ürün veya hizmeti tanımak için biraz zaman harcamaktan hoşlanıyor. Potansiyel bir müşterinin size ulaşmadan önce ürünlerinizi veya hizmetlerinizi daha ayrıntılı olarak tanımasını kolaylaştırın. İletişim bilgileri Logonuzun ve adınızın web sitenizde yer alması önemlidir, ancak iletişim bilgilerinizin web sitenizde göze çarpan bir yerde veya yerlerde bulunmasının neredeyse daha önemli olduğunu vurguluyoruz. Örnek olarak, Bop Design web sitesinde telefon numaramız web sitemizin üst kısmında açıkça listelenmiştir ve web sayfalarımızın yan tarafında bir İletişim düğmesi bulunmaktadır. Her ikisi de “yapışkan” dır, bu da bir kullanıcı ekranı kaydırdığında aynı noktada kaldıkları anlamına gelir – her zaman görünür ve tıklaması kolaydır.