thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama gibi terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan içtimai ağlara ve dizgiysiü bilgisayarlar, tabletler, sıkıntısızıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca eylem ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı yetişmek dâhilin en yaygın kullanılan sayısal pazarlama kanallarının tafsilatlı meşruhatını süflida bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en çıkma ve en elleme bilindik sayısal pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli müşteri yolculuğu kontak noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak dâhilin sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni hileırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, müşteri serarı hikayeleri, örnek fenomen incelemelerine bağlantılar ve yöntem özetler ya da iş özetleri için bilim dâhilerebilir. E-postalarınızın elden silinmek namına açılmasını ve okunmasını bulmak dâhilin kadir takdim etmek eleştiri önem taşır. Kişiye özel dâhilerik ve dikkat çekici teklifler katılımı artırmak dair çok meselee yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem konuşma hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve dikkat çekici olmalıdır. Bununla baş başa çok sayıda e-posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir muvazene monte etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en ağırlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Meze ve muayene dâhilin video izliyor ve paylaşıyorlar. Filhakika, YouTube raporlarında ayda iki milyarı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B almaçları hem de B2C tüketicileri satın gurur kararlarını video yardımıyla veriyor. Video pazarlama marka ayrımındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve devirtürme oranlarını fazlalıkrır. Blog gönülğine gömülü videolar, B2B ve B2C dâhilerik pazarlama stratejilerinin yıllardır zaviye taşı konumunda. Video kırışmak, gönülğinizi henüz ziyade insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube gibi üçüncü yüz sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai medya kanallarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaştıynet isteklendirme edin. Videolarınız kısaltarak ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği dikkat çekici şekilde takdim etmek çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal medya, belirli bir amaç kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız destelantı kurmanın harika bir yoludur. Ne içtimai medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize tutkundır. Facebook hala dünyanın en kebir içtimai medya platformudur. Twitter B2B almaçları beyninde hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın alma döngüsünün erken aşamalarında B2B almaçları ile destelantı monte etmek dâhilin harika bir dünya. Her içtimai medya platformu farklı dâhilerik türlerine iye olsa da tümü berenarı video/suret odaklıdır. Bu nedenle dâhilerik oluştururken bunları içtimai medya üzerinden ne gidermek istediğinizi her gün göz önünde bulundurun ve buna nazaran kombinezon mimarin. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği dâhilin, pazarlamacılar var olan her platformdan en elleme şekilde anlamak dâhilin sayısal pazarlama taktiklerini temelli uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz ziyade çalışkan kullanıcıya iye. Kısa mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin indinde kısaltarak düşünce, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Ama içtimai medyada evetğu gibi mesajlar kısaltarak ve öz olursa içli hale gelir. Pazarlama ekipleri, yalnız metin dâhilermiş kısaltarak düşünce hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif dâhilerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân teşhisr. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece dikkat çekici olur, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlamlar. Ancak, gönülğiniz amaç kitlenizin fakatç ve dikkat düzlükı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme dâhilin kadir sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, bilim görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metin mesajları, reklamlar, selen bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal kol kartları gibi dâhilerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm dâhileriklerinizde tutarlı bir titrem ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi gönülğini (saz sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Böylecene, taharri neticelerinda henüz mürtefi sıralarda ve henüz kesif görülür, gönülğinize trafik geriışı sağlamlanır. İyi SEO akıbetları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna tutkundır. Web gönülğinizde elleme aralıkştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz ziyade sözcükten oluşan ifadeler) istismar etmek SEO’nuzu henüz elleme hale getirir, trafik ve devirtürme dair henüz mürtefi akıbetlar sağlamlar. Koca itibarlı üçüncü yüz sayfalardan örgensel bağlantılar yolmak da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri gönülğinize yönlendirmenin bir vesair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belirli bir bağlantıya mevrut her tıklama dâhilin ödeme mimarilır. Arama motorları ve çoğu içtimai medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin dâhilerik sıkıntısızışlarında tayflenir. Arama motoru pazarlama (SEM), kebir el yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Mukannen anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (metin) ve destelantı göstermesi dâhilin taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, ekseri potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla haberleşme kurduğu ilk kontak noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, tüm sayısal varlıkları tutarlı marka çhileışmasıyla teşhistabilir. üste web sitenizi taharri motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme oranını (henüz ziyade tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.

https://www.thespacetree.com/

https://www.thespacetree.com/ozellikler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir