Merkez Web Tasarım

Web siteniz, bir olası müşteriyi satış hunisinin aşağısına götürecek güvenilirliği oluşturmaya başlamak için mükemmel bir yerdir. Sektörünüz için neyin önemli olduğunu düşünün. Dereceler de dahil olmak üzere saygın kurumlardan alınan sertifikalar mı? Hükümet incelemesi ve onayı mı? Tanınmış bir dergide yayınlamak gibi başka bir tür üçüncü taraf doğrulaması mı? Diğer büyük güvenilirlik biçimleri, ürünleriniz veya hizmetleriniz için verilen ödüllerdir. B2B firmanızın yıllar içinde kazandığı güven unsurlarını dikkatlice değerlendirin. Potansiyel müşteriniz için hangisinin en çekici ve ikna edici olduğunu belirleyin. En değerli fikrinizin hedef pazarınız için çok değerli olmayabileceğini unutmayın. Ürünlerinizin / Hizmetlerinizin Örnekleri Daha önce, ürünlerinizin veya hizmetlerinizin B2B web sitenizde açıkça listelenmesini sağlamadan bahsetmiştik.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir