Reklam layihamları, hasetmüzde, tüketicilerin etkilenmesi sinein, sert çok bileğişkeni kullanmaktadır. Değişken derken; gülmece, ünlü kişilerin kullanılması, şaşırtıcı vakalar, zevk, yüce yaşam standartları, rahatlık, ön, müterakki uygulayım bilimi ve buna benzerleri kastedilmektedir. Tüm bunlar, tüketiciyi, markaların üretmiş olduğu, yeni veya zaten pazarlarda satılan ürün ve hizmetleri satın almaya kandırma etmeye yöneliktir. Meydana getirilen reklamın amacı, yalnızca satın kabız davranışını göstermelerini kurmak olmayabilmektedir. Birbirinden farklı ammaçlara yönelik amma nihai amaç, her zaman daha bir araba satış olmakla alay malay, genellikle, reklamın ammaçları; tüketicinin zihnine markaları ve onların özelliklerini yerleştirmek, tüketicilerin markayı benimsemelerini, beğenmelerini, markanın diğer markalara yeğleme edilmesini kurmak olabilmektedir. Bunlarla alay malay, firmaların toplumsal zeval namına veya kendileriyle dayalı çıkan herhangi bir düşünceyi müdafaa etmek veya reddetmek namına binalabilmektedir. Tüm bu tarz şeylerin dizaynı binalırken, en bir araba ögönen nâkil süje, inandırıcı bir şekilde işlenmesidir. Kimisi reklamlar, inandırıcı olmaktan uzaktır. Kimisi konusundan dolayı, bazı işlenme biçiminden dolayı, bazı bile seçilen dizayn türünden dolayı, insanları kandırma etmekten ırak olmaktadır. İşlenme biçiminden dolayı inandırıcı olamayan reklamlarda dava, bazı zaman kullanılan oyuncuların cemiyet içerisinde sahip olduğu konumla dayalı olabilirken bazı zaman alınlıklı diyaloglarda kurulan cümlelerin, oyuncuların mimik, davranış, hal ve hareketlerinin bundan ırak olmasıyla alakalı olabilmektedir. Huzurlıklı diyaloglarla örülen layihamların kandırma etmekten ırak olmasının bir diğer sebebi bile, tüketicilerle ilgilidir. İnsanın doğbirliı gereği, söylenenlerden çok gördüklerine daha çok inanmaktadır. Bu yüzden bu tip reklam türleri, diğer türlere göre daha azca kandırma edicidir. Tayflerden oluşan, ürün veya hizmetin özelliklerini göstererek anlatan, çok azca cümle veya ifadelerin ülke aldığı reklam türleri daha çok inandırıcı olmaktadır. Vesair türlerde ise, tüketicilere iletilmesi gereken mesajlar, oyuncuların veya kullanılan herhangi bir yardım unsurunun gölgesi altında kalmasındandır. Vesair bir ifadeyle, daha müşküllü bir yardım yaratabilmek sinein, reklamlarda kullanılan gülmece, çalgılı çağanaklı haller, yüce yaşam standartları, tüketicilere iletilen mesajların önüne geçmesindendir. Böyle durumlarda insanlar, yardım unsuruna yoğunlaşmaktadır. Tüketicilerin en çok etkilendikleri, inandıkları, söze icap bırakmadan onaylama ettikleri reklam türleri, ürün veya hizmetin anlatıldığı, manzaralerin olduğu, ışıkğrafların kullanıldığı, üretim biçiminin gösterildiği dizayn biçimleridir. Tüketiciler bu tip layihamları izlerken hem etkilenmekte hem bile gördükleri şeylere inanmaktadır. Fevkda söylentiünü ettiğimiz yardım unsurları esasta tamam seçilmektedir. Fakat burada dava, onların kullanılma biçimi olmakla alay malay, seçilenler ile markanın uyumlu olmasıdır. şu demek oluyor ki seçilen yardım unsurunun markaya benzeyen, onunla ilişkilendirilebilen, onu çağrıştıran özelliklere sahip olması gerekmektedir. Amma genel olarak reklamlar inandırıcı cereyan etmek zorundadır. Bunun indinde sükselı bir reklam kurmanın ana nizamı amaç kesime hitap etmek, bu amaç kitle ile empati kurarak kampanya tekvin etmek muhteşem sehim sahibidir. Böylecene amaç kitle(ler) markayı ve ürünü daha çok benimser ve ortaya bir kullanıcı sadakati çıkar (customer loyalty).